همان بالا بمان لذت میبرم وقتی همه به من میگویند. تاج سرت زیباست.
همان بالا بمان لذت میبرم وقتی همه به من میگویند. تاج سرت زیباست.

 

به بعضی هام باید گفت :دیگه اینقدر زور نزن هر کاری کنی از اینی که الان هستی بیشتر ازت بدم نمی آد

بی خیال شو

 سکوتم اَز رضآیَت نیست که تو فکر اینم کہ چطورے בهنتو سرویس کنم

 

به بعضیا باید گفت بری دیگه برنگردی….بگو ایشالا

 

ﻛﻼﻍ ﭘﺮ

گنجشک ﭘﺮ

ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﻧﭙﺮ ؛ ﺑﻲ ﺯﺣﻤﺖ “ﮔﻤﺸﻮ” ﻋﺰﻳﺰﻡ …

 

 

 


اشتباه از من بود…

زیادی پر رنگ کشیده بودمت…

حالا به سختی پاک میشی…

ولی من پاکت میکنم…

 

 

باید به بعضیا گفت

هوووووووووووووووووووووووووووووو

گاز نگیر

فقط میخوام کمکت کنم

ببین من آرمین نیستم!

که میگه:

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی

اگه منو نمیخوای نداره عیبی…

من میگم: اگه دیگه نداری روم هیچ میلی اگه منو نمیخوای “به درک هرررری”

 

به بعضیا باید گفت یه کم کمالاتتو جمع کن بشینیم جا نیست!!!

 

تویی که ادعات میشه همه دنبالتن یادت باشه جنس ارزون مشتری زیاد داره آره….

 

لیاقتت همون گوسفندایی هستن که شبا میشمری تا خوابت ببره نه شب بخیری که من هر شب بهت

میگفتم…!!!




به بعضیا باید گفت : کم پیدایی الحمدالله !




آهای حسود، دیگه نمی خوام کور بشی!!!

گناه داری از خدا میخوام دو تا چشم اضافه بهِت بده که بیشتر بسوزی.




ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :ﺗﻮ ﮐﻪ ﺍﻧﻘﺪ ﺑﺎﺭِﺗﻪ، ﺩﯾﺴﮏ ﮐﻤﺮ ﻧﮕﯿﺮﯼ ﯾﻬﻮ






آهای اونایی که خیلی خودتونو میگیرید باید بگم که چاه توالت ما هم خیلی وقتا میگیره!

 گفتم در جریان باشین


[ شنبه 31 خرداد 1393 ] [ 14:46 ] [ ✘ᗩᖇ₴ᖺɨԹ✘ ] [ ČĒŅĻķĻ : 1060 ] [ äŁŃĒŹ () ]
ćŲĒįČ ćŃŹČŲ
äŁŃĒŹ Ēķä ćŲįČ

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ĀĪŃķä ćŲĒįČ
دنیامون (1395/04/20 )
جای خالیت (1393/07/06 )
بگو... (1393/06/16 )
گله.... (1393/06/16 )
تو باشی... (1393/06/16 )
<